ویدیو | گفتگو با دزدی که مثل آب خوردن ماشین ایرانی را سرقت می‌کند

دزدی که خیلی زود و مثل آب خوردن ماشین‌های ایرانی را سرقت می‌کند درباره روش کار خود توضیح می‌دهد.
ویدیو | گفتگو با دزدی که مثل آب خوردن ماشین ایرانی را سرقت می‌کند
کد خبر : ۴۳۳۲۰

در راستای اجرای طرح دستگیری سارقین و مالخران پلیس آگاهی تهران بزرگ ۲ سارق حرفه‌ای که خودر‌ها را پس از سرقت اوراق می‌کردند دستگیر شدند.

با افزایش پرونده سرقت خودرو‌ها در شرق تهران تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برای دستگیری عاملان این سرقت‌ها وارد عمل شدند و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد سارقان در مناطق مختلف محله‌های جنوبی تهران دست به سرقت می‌زنند.

ماموران با جمع آوری اطلاعات و بررسی دوربین‌های مداربسته به رفتار‌های ۲ مرد که در صحنه‌های سرقت حضور داشتند مشکوک شدند و با اقدامات فنی مخفیگاه سارقان شناسایی و سارقان حرفه‌ای بازداشت شدند.

سارقان حرفه‌ای در همان ابتدا به سرقت هایشان اعتراف کردند و عنوان کردند بخاطر مشکلات مالی که بعد از ازدواج برایشان پیدا شد تصمیم به سرقت گرفتند.

به چه جرمی دستگیر شدی؟

من به خاطر مشکلات مالی و برای اینکه بتونم مخارج ازدواجم را جفت و جور کنم دست به دزدی زدم، اما الان باید بیشتر از پولی که به دست آوردم برای رضایت به شاکیانم پرداخت کنم.

چه نوع خودرویی را بیشتر سرقت کرده ای؟

ماشین‌های ایران خودرو مثل آب خوردن حتی راحت‌تر از سوئیچ باز میشدند برای همین بیشتر ماشین‌های ایرانی را می‌دزدیم.

بعداز سرقت خودرو آن‌ها را کجا و به چه فردی می‌فروختین؟

بعد از اینکه ماشین‌ها می‌دزدیدیم به اطراف تهران می‌رفتم و وسایل داخل ماشین را اوراق می‌کردیم و در سایت دیوار و بعضی از لوازم یدکی فروشی‌های همان نزدیکی می‌فروختیم و لاشه ماشین را همان جا رها می‌کردیم.

خانواده ات می‌دانستند دزدی می‌کنی؟

نه من تازه ازدواج کردم و همسرم هم از کار من خبر نداشت، اما بعد از اینکه بازداشت شدم او هم متوجه شده وشاید دیگه نخواهد با من زندگی کند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر